جدیدترین خبرهای سروشان
 
آخرین خبرهای سروشان
 
منتشر شده در تاریخ :1395/06/29
تعداد بازدید : 10524
برگزاری ششمین سمینار آموزش تخصصی مدیریت خدمات پس از فروش
      به گزارش روابط عمومي شرکت سروشان ؛ ششمين سمينار آموزش تخصصي مديريت خدمات پس از فروش با موضوع " بازاريابي خدمات " و هدف کمک به اعتلاي سطح دانش و سطح علمي فعالان حوزه خدمات پس از فروش به مدت يک روز در سالن VIP مرکز همايش هاي برج ميلاد برگزار گرديد.
      در اين راستا نويد مطهر مدير عامل شرکت سروشان در ابتداي اين سمينار ضمن اعلام آغاز مجدد برگزاري سمينارها و کارگاه هاي آموزشي مجموعه سروشان از تاسيس مرکز آموزش سروشان و انتشار شماره اول فصلنامه داخلي شرکت سروشان خبر داد . 
      وي با بيان اينکه دليل وقفه 5 ساله در برگزاري سمينارها و کارگاه هاي آموزشي توسط مجموعه سروشان تمرکز بر توسعه سبد محصولات مجموعه بوده است ، در خصوص اهداف تاسيس مرکز آموزش سروشان ابراز داشت: اين مرکز آموزش با دو هدف آموزش تخصصي نرم افزار سروشان و برگزاري کارگاه هاي آموزش تخصصي در حوزه خدمات پس از فروش راه اندازي شده است. مدير عامل شرکت سروشان در ادامه از همه فعالان ، دست اندرکاران ، کارشناسان و مديران اين حوزه دعوت کرد تا در ارائه تجربيات خود در حوزه خدمات پس از فروش ، جهت انتشار در فصلنامه داخلي اين مجموعه " سروش خدمات " همکاري نمايند.
      گفتني است در ادامه اين سمينار مباحثي با سرفصل هاي مقدمه اي بر خدمات ، شناخت نيازهاي مشتري ، جبران خدمات ، طراحي خدمات و استانداردهاي آن ، ارائه خدمات و مديريت تعهدات توسط پروفسور پرتوي عضو هيئت علمي دانشگاه درکسل پنسيلوانيا آمريکا ارائه گرديد.
      شايان ذکر است در ابتداي اين سمينار فصلنامه داخلي مجموعه سروشان در بين شرکت کنندگان ، که با توجه به محدوديت ظرفيت 70 نفر از فعالان ، علاقه مندان و متخصصين اين حوزه از بيش از 40 شرکت معظم بودند ، توزيع شد.
      گفتني است به منظور اعتلاي سطح کيفي سمينار آتي ، نظرسنجي از حاضرين در سمينار صورت گرفت که برآيند به دست آمده حاکي از رضايت مندي بيشتر شرکت کنندگان از فضاي علمي و نوع برگزاري اين سمينار است.
      يادآوري مي شود پيش از اين شرکت سروشان در راستاي تحقق رسالت خود ، پنجمين کارگاه آموزش تخصصي خدمات پس از فروش را در تاريخ 14 دي ماه سال 1390 در هتل اوين پارسيان برگزار کرده بود .