جدیدترین خبرهای سروشان
 
آخرین خبرهای سروشان
 
منتشر شده در تاریخ :1399/09/03
تعداد بازدید : 3255
تغييرات جديد مرکز تماس سروشان
بيش از دو دهه از حضور شرکت سروشان در حوزه خدمات پس از فروش گذشت و کماکان براي اين حضور،  بر خود مي‌باليم و خدمت‌رساني به حوزه خدمات پس از فروش را افتخاري مي‌دانيم که نصيبمان شده است. 
در حال حاضر دستاورد سالها فعاليت شبانه‌روزي شرکت سروشان طراحي، توليد و عرضه جامع‌ترين نرم افزار مديريت خدمات پس از فروش در کشور است که قابليت پياده‌سازي و مديريت تمامي رسته  هاي کاري محصول محور و محصولات گارانتي دار در ايران مي‌باشد. در سال‌هاي اخير ورود جدي شرکت سروشان به حوزه خودروهاي سنگين و سبک و نيز موتور سيکلت در کشور منجر به ارائه نرم افزار تخصصي و جامع خدمات پس از فروش خودرو و تکميل سبد محصولات شرکت گرديده است. در کنار توسعه نرم افزار و برآورده ساختن نيازهاي نرم افزاري کاربران سروشان توجه به ديگر نيازهاي مشتريان شرکت سروشان من جمله آماده‌سازي بسترهاي مناسب ارتباطي از موارد حائز اهميت در اين شرکت بوده است. باتوجه به افزايش روزافزون تعداد کاربران سروشان در سطح کشور و لزوم ارتقاء سرعت و کيفيت پاسخگويي به اين عزيزان ما را برآن داشت که تغييراتي در سازمان پشتيباني شرکت اعمال گردد ، اين تغييرات در ماه‌هاي اخير صورت پذيرفته است که به صورت خلاصه به آنها اشاره مي‌گردد :

1- افزايش تعداد کارشناسان استقرار و پشتيباني در سازمان پشتيباني شرکت :

در حال حاضر و نسبت به سال گذشته تعداد پرسنل شاغل در سازمان پشتيباني شرکت سروشان به دو برابر ارتقاء يافته است. که اميدواريم اين روند و افزايش در روند ارائه خدمات تاثيرگذار بوده و جلب رضايت کاربران را در پي داشته باشد.

2- راه اندازي خط اختصاصي سازمان پشتيباني شرکت سروشان : 

در راستاي ايجاد بستر مناسب و افزايش سرعت پاسخگويي يک خط تلفن Tel30 با 30 کانال فعال صرفاً براي سازمان پشتيباني راه‌اندازي گرديد و از اين پس، کاربران سروشان جهت برقراري ارتباط مستقيم با کارشناسان استقرار و پشتيباني مي‌توانند با شماره 88700220 تماس گرفته و در کمترين زمان ممکن پاسخ سوالات نرم افزاري خود را دريافت نمايند.

3- راه اندازي شماره 5رقمي شرکت سروشان : 
باتوجه به افزايش روزافزون مخاطبين شرکت سروشان، جهت ايجاد بستري مناسب و به جهت سهولت تماس با واحدهاي مختلف شرکت سروشان يک خط تلفن Sip-Trunk به شماره 58227 خريداري و راه اندازي گرديد.

4- توسعه فضاي آموزشي و مرکز آموزش شرکت سروشان :
نظر به گسترش تعداد کاربران نرم افزار سروشان و همچنين لزوم توجه به مقوله آموزش، ما را برآن داشت نگاه ويزه‌اي به مقوله آموزش داشته باشيم. لذا پس از تائيد هيئت مديره محترم شرکت سروشان مبني بر توسعه فضاي آموزشي، يک واحد مستقل براي مرکز آموزش در نظر گرفته شد و يک واحد ديگر به مجموعه شرکت سروشان به نشاني : تهران خيابان سپهبد قرني – بعداز خيابان طالقاني – جنب کوچه سوسن پلاک 100 طبقه دوم واحد 3 و به شماره‌هاي تماس : 88944921-88926511 اضافه گرديد.

در پايان اميدوار است با اقدامات صورت گرفته که توضيحات آن ارائه گرديد شرکت سروشان توانسته باشد در راستاي رسيدن به رسالت هميشگي خود که همانا خدمت به فعالان حوزه خدمات پس از فروش کشور عزيزمان ايران است ، گام‌هاي مفيدي برداشته باشد.